De snelle ontwikkeling van spraakplatformen zoals Google Assistant heeft mogelijk ingrijpende gevolgen voor het contactcenter. Is het straks de Google Assistant die bepaalt of klanten nog in jouw contactcenter binnenkomen? Verslag van het KSF Jaarcongres 2018. Lees meer
Tag: callcenter
Onderzoek naar stemproblemen bij agents
Aan het einde van de werkdag werkdag gaat 68% van de agents met pijn naar huis. Contactcentermanagers en supervisors praten wel veel, maar lang niet zo veel als hun agents – anders zouden ze wel meer doen met het fenomeen stemklachten in het contactcenter. PDF: Customer contact magazine 2008-7
Woordenboek callcenter management
Vertaling van het standaardwerk uitgegeven door ICMI (Verenigde Staten) en in samenwerking met ICMI tot stand gekomen. Bevat een overzicht van alle acroniemen en begrippen op het snijvlak van telefonie-infrastructuur, callcentermanagement, contactcentertechnologie en IT; aangepast aan de Europese markt. Uitgegeven bij F&G Publishing in 2004. Copyright op de vertaling: Erik Bouwer